اولین همایش ملی محیط زیست پیام نور



روش تدوین مقاله

21 بهمن 1392

مقالات در صفحه A4 و با حاشيه 2.5 سانتيمتر براي پائين و 3 سانتيمتر براي طرفین و 3 سانتیمتر از بالا آماده گردد. طول كل مقاله نبايد بيش از 10 صفحه باشد و الزاماً مي‌بايست شامل عنوان، چكيده، مقدمه، متن اصلی، جمع‌بندي و منابع باشد. براي نگارش مقاله، از نرم‌افزار Microsoft Word  نسخه 2003 استفاده شود. متن مقاله با فونت نازنین 12 نوشته شود. متن چكيده كه حداكثر نبايد بيش از 200 كلمه باشد، با قلم نازنین 11 نوشته مي‌شود. طول عنوان مقاله نبايد بيش از 15 كلمه باشد. عنوان مقاله با قلم تیتر و اندازه 16 و وسط‌چين تايپ شود.

در صورت استفاده از اشكال و جداول، الزاماً مي‌بايست در متن، پيش از نمايش آنها، ارجاع داده شده باشند. ارجاع در متن به صورت اشاره به شكل با شماره خواهد بود (شكل شماره 1). شماره‌گذاري اشكال در كل طول مقاله به صورت پيوسته بوده و براي هر بخش به شكل جداگانه شماره‌گذاري صورت نگيرد. توجه شود كه عنوان شكل در زير آن و عنوان جدول در بالاي آن قرار گيرد.

براي نوشتن عنوان شكل يا جدول از قلم نازنین و سايز 11 پررنگ استفاده شود. پيش و پس از شكل و جدول لازمست تا يك سطر خالي قرار گيرد.

منابع مورداستفاده در متن در بخش آخر مقاله با عنوان "منابع و مراجع" آورده مي‌شود. كليه مراجع مورد استفاده در دو بخش فارسي و انگليسي به ترتيب حروف الفبا آورده مي‌شوند. در متن با ارجاع به صورت شماره‌اي اين كار صورت مي‌گيرد [1]. توجه شود كه ابتدا منابع فارسي و در ادامه آن منابع غيرفارسي قرار داده شود و شماره‌گذاري به صورت پيوسته در هردو باشد. قلم منابع فارسی نازنین 11 و قلم منابع غیر فارسی TimesNewRoman با سایز 10 می باشد.

template.doc (185.00 kb)


2737
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
پوستر
تماس با ما
تلفن ثابت
نمابر
ایمیل
آدرس

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه پیام نور استان صفهان